17 February 2014

Zero2Hero Kota Kinabalu Is Back!!!

Bismillahirahmannirahim. Have you had your shake for healthy "breakfast" today? :) 

SubhanaAllah, Jika tiada cabaran dalam perjuangan, hilanglah juga kemanisan kejayaan. Janganlah sesekali kita berdoa agar dijauhkan dari cabaran, kita berdoa agar kita sentiasa dapat melalui cabaran yang diberikan oleh Allah. May Allah guide & grant us strength. Aameen!


*********************************************************************************

For the 1st time people yang dengar, "Zero 2 Hero" ni, mesti kamu tertanya apa benda ni???

Zero2Hero ini merupakan event HERBALIFE, well known as event yang "CHANGING PEOPLE, “YOU, I & THEM – “US” LIFE"!

Sebelum HERBALIFE, saya dan suami ada menjalankan bisnes juga tapi rasa stress & tension dengan bisnes kami sendiri. Nauzubillah. When we've decided to join HERBALIFE BUSINESS, Alhamdulillah, all going to be right. Stress pun masih dalam kawalan. Mahu ubah diri ni, kita banyak cabaran. Sudah namanya BUSINESS pasti tidak lari dari hasutan syaitan utk melemahkan semangat dalam perjuangan. Wallahualam.

Alright, back to the topic! 



Believe! Zero2Hero sangatttttt best, dibandingkan dengan harga tiket yang HANYA RM 80 sahaja [Early Bird]. Harga tiket sudah naik ke RM95 [Angry Bird]. Hurry up! Saya masih ada ticket early bird, siapa mahu cepat contact saya! Kamu kena rasa bersyukur & bertuah, tiket Zero2Hero sini hanya Rm80/Rm95 compared dengan Zero2Hero di Semenanjung Malaysia dalam Rm260 (includes Hotel + Meals) exclude tiket flight. Haaaa fikir sendiri! Tapi stillllll ramai yg attend. Termasuk sayaaa! Alhamdulillah.

Kamu pergi & rasai sendiri!

This is my 3rd Zero2hero in Kota Kinabalu & Total 6 Zero2Hero (Kota Kinabalu + Semenanjung Malaysia) ^__________________________________________^

“If we unwilling to face the unusual, we have to settle for the ordinary”

Ordinary yang macam mana? Perkara biasa macam terpaksa cut budget shopping, bagi keluarga stuff yang biasa-biasa sahaja, cut budget holiday atau tidak pernah berniat pergi holiday langsung, harga minyak naik, naik motor sja pergi kerja rather than naik kereta sebab pakai banyak minyak, we don't like people yell at us but we dont have choice. Face it for the rest of our life. So think again, the rest of our life.

Ada orang tanya, “Apa keistimewaannya kalau event ni?? Sudahla byr mahal”

Me: Alhamdulillah, kamu akan dapat bertemu dengan students/distributors yang LUAR BIASA semangatnya mahu berkorban masa mudanya untuk FUTURE YANG LEBIH BAIK. Kamu juga dapat berkongsi pengalaman / personal development mereka dalam business. No worries, BELIEVE ME, kamu tidak akan menyesal. InsyaAllah! Kamu akan menghargai peluang yang saya beri.

InsyaAllah, kamu juga akan mempelajari details about PRODUCTS HERBALIFE & Testimoni mereka yang telah berjaya hasil dari PRODUCTS yang LUAR BIASA.

InsyaAllah, kamu juga akan mempelajari skills untuk memulakan bisnes even TANPA MODAL yang banyak. So, DECIDE NOW!! InsyaAllah, it's will change your life!

Dan,
BANYAK LAGI.... COME & LEARN!

Dear kawans,
Saya memerlukan 5-10 orang untuk menemani saya ke Zero2Hero Kota Kinabalu pada 22 -23 February 2014! Masih belum terlambat untuk mendapatkan tiket. Jom, belajar dua hari, insyaAllah will change your life!

Kenapa MESTI pergi Zero2Hero???

-Anda tertanya2 apa benda la dengan Herbalife ni. Kenapa kami sangat mahu buat bisnes ni?
-Anda memang pengguna Herbalife dan tertanya2 macam mana Herbalife ni boleh buat duit?
-Anda memang berminat mahu buat bisnes Herbalife tapi tidak tahu cara dan langkah2 yang sepatutnya?
-Anda masih skeptikel dengan Herbalife dan mahu tahu gambaran yang lebih besar tentang Herbalife?

-Anda mahu tengok adakah Herbalife sesuai dengan diri anda?
-Anda mahukan program yang boleh menaikkan motivasi diri anda?
-Anda mahukan penerangan dengan detail tentang setiap produk dalam Herbalife?
-Anda mahukan penerangan dari sudut perubatan tentang produk dalam Herbalife?

Kalau anda ada sekurang-kurangnya satu daripada di atas, atau lain-lain sebab berkaitan Herbalife, Zero To Hero adalah tempatnya!


BERMINAT??

HUBUNGI SAYA

019 – 583 6586
  

No comments:

Post a Comment